czwartek, 13 sierpnia 2015

Letnie przyjęcie

     Uwielbiam  lato. Ta feeria barw przyprawiających mnie o zawrót głowy, pachnące pomidory i spanie pod gołym niebem. Po południu, leżąc na trawie przyglądamy się białym kłębiastym chmurom i opowiadamy jaki przybrały kształt. Lemoniada (woda + cytryna + kilka kostek lodu) smakuje w takich chwilach  najlepiej!

     Zapraszam Was do galerii moich ogrodowych inspiracji.




















                                              
                                                                                               źródło wszystkich zdjęć: KLIK

zuza

13 komentarzy :

  1. uwielbiam takie klimaty zwłaszcza wieczorkiem;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zamarzyła mi się taka impreza bo gołym niebem z lemoniadą i zabawą do rana

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż się rozmarzyłam:). Jak cudowna odskocznia od "naszego polskiego" grillowania :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie różne czary-mary z butelkami i słoiczkami. Śliczne kompozycje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się te wieczorne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudeńka :) I jak tu nie kochać lata, ja rozgwieżdżone wieczory pokochałam podwójnie, po całkiem niedawnej nocy spadających gwiazd :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie! Ja mam taki plan żeby w naszym przyszłym domu urządzać w wakacje przyjęcia w ostatni weekend miesiąca. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe chwile ogrodowe - oby lato trwało jak najdłużej

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie, marzy mi się ogród, między innymi dlatego, że bardzo podobają mi się takie "garden party". Nie muszę mieć dużego ogródka, ważne, aby zmieścił się stół z krzesłami i miejsce do zabaw dla dzieci ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, na pewno mnie zainspirują ale mój ogród wymaga jeszcze mnóstwo pracy
    www.puffa.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiękne sukienki dziewczęce! można zapytać, gdzie dostałyście takie cuda? ;)

    OdpowiedzUsuń