niedziela, 19 lipca 2015

misja: U.R.L.O.P.


       Czekałam, odliczałam i jest! Więcej niż zwykły weekend! To te dni wolne od siedzenia za kierownicą, z wyłączonym telefonem i z dala od firmowej poczty. Niedawno usłyszałam w radiu, że tak naprawdę przestajemy myśleć o pracy i przechodzimy na tryb Wypoczynek dopiero po dwóch tygodniach wolnego. Wolne żarty! Ja mam do wykorzystania tydzień i dwa dni i postanawiam przestać myśleć o pracy z chwilą wyłączenia silnika w służbowym samochodzie. 



      Egzotyka czy rodzime plaże? A może agroturystyka wśród Krainy Wielkich Jezior lub mały pensjonat w górach? Gdzie odpocznę tak na 100%? Gdzie zapomnę o problemach i oddam całą siebie mojej rodzinie? Czy ilość słońca jest wprost proporcjonalna do ilości dobrego humoru i miłości? Jeśli od tego miejsca będzie zależeć to czy jestem szczęśliwa to biorę „chwilówkę” i jadę nawet na koniec świata! Ale tak nie jest. I lepiej żebym sobie to uświadomiła na długo przed planowanym urlopem. Moje udane wakacje nie zależą od wyżej wymienionych. I tak wszędzie zabiorę ze sobą siebie. Ze swoimi wadami, przywarami i ograniczeniami. Ale mogę też wybrać się w podróż uśmiechnięta, zadowolona, nie zwracająca uwagi na niepotrzebne nikomu drobiazgi, które w codzienności burzyłyby nasz spokój. Mniej pretensji i roszczeń do siebie i rodziny . I to bez względu na to GDZIE spędzę tych kilka wolnych dni.








zuza

19 komentarzy :

  1. Oby tryb "Wypoczynek" udało się aktywować od razu ;) Udanego ładowania baterii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę, ja w tym roku siedzę w domu! Piękna opalenizna zadowolone buzie - czego więcej potrzeba do szczęścia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyli niech się dzieje, co chce :) W końcu są wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Korzystaj z wolnych dni. Życzę cudownego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ja Ci zazdroszczę. Mój pracodawca nie udzielił mi urlopu w wakacje :D Odpocznij i naładuj baterie na kilka kolejnych miesięcy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej nie będziesz musiała się męczyć w te upały na urlopie!

      Usuń
  6. Odpoczywajcie do oporu! Naładuj bateryjki ile wlezie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja jeszcze na tn swój urlop - wolne dni jeszcze z miesiąc poczekam, ale czekam z utęsknieniem. A Wam życzę słoneczka dużo !

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanego wypoczynku! Niech dobra pogoda będzie z Wami :) każdemu należy się wypoczynek, trzeba się zregenerować na cały rok ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach kocham ten czas wakacji :) Udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń