sobota, 19 lipca 2014

Już nie będziemy bezimienne :-)

Pierwsze, jeszcze gorące i pachnące świeżością. Nareszcie gotowe - metki mam z Tutaj Mamy. Od dzisiaj każda rzecz wykonana przez nas będzie sygnowana. W oczekiwaniu na profesjonalny wydruk postanowiłyśmy przygotować prototyp naszych metek.


Jeżeli masz pomysł na projekt własnej metki to wystarczy, że zakupisz:
1. bawełnianą tasiemkę (dowolnej szerokości - nasza ma szer 1,5cm)
2. folię transferową (do kupienia w większości sklepów z art. papierniczymi lub w sieci - oczywiście),
3. potrzebne będą także: drukarka atramentowa, nożyczki.
 Przechodzimy do etapu wykonania odbicia lustrzanego Twojego projektu. Są drukarki, które posiadają opcje odbicia lustrzanego. Moja drukarka niestety nie, więc odwrócenie tekstu wykonałam w ulubionym  programie mojej córki czyli w paincie (menu - obraz, następnie przerzuć/obróć). Potem przerzut do worda, skopiowanie wybranego tekstu lub grafiki kilka razy, tak aby pokrywał całą stronę.


Zanim wydrukowałam grafikę ostatecznie na folii transferowej,  na próbę drukowałam na zwykłym papierze, tak aby sprawdzić czy wszystko gra i czy napis pasuje swoimi wymiarami do szerokości tasiemki bawełnianej, na którą będę w końcowym etapie przyprasowywać metkę.


Jeżeli wszystko jest w porządku to drukuj na folii transferowej i od tego momentu trzymaj się ściśle instrukcji dołączonej do arkuszy folii.

zuza

1 komentarz :

  1. Moja folia była bez instrukcji, ale internet jest kopalnią wiedzy ;) aaach jak cieszy taki osobisty podpis!! :)

    OdpowiedzUsuń